Євромайдан SOS спільно з PROBONO.BY створили і запустили унікальний інформаційний хаб – PROBONO.HELP
Під час війни сотні інформаційних каналів генерують тисячі повідомлень, інформація змінюється так швидко, що складно знайти та відстежити актуальні дані, а її пошук може забирати години.
Євромайдан SOS спільно із PROBONO.BY (Білорусь) запустили контакт-центр, щоб допомогти всім, хто цього потребує, швидко знайти релевантну та актуальну інформацію щодо різних питань, які виникають.
24 лютого Євромайдан SOS почати формувати Мапу ініціатив, яка акумулювалася в чат-боті “Євромайдан SOS”. Однак, для розширення можливостей комунікації з постраждалими ми об’єднали наші зусилля з колегами ROBONO.BY (Білорусь), які мали успішний досвід організації контакт-центру в Білорусі під час масових протестів в 2020 році.
Отже, PROBONO.HELP – це контакт-центр 24/7, який поєднує людей, які потребують допомоги та ті ініціативи, які можуть таку допомогу надати. Координатори центру – Євромайдан SOS і Probono.By.
Контакт-центр створений, щоб ви могли швидко отримати потрібну інформацію або контакти.
До PROBONO.HELP можуть звертатися усі:
- хто потребує допомоги та може її надати;
- хто перебуває у зоні бойових дій в Україні;
- хто вже перетнув кордон з Україною та наразі у безпеці;
- хто не знає, де знайти допомогу.
Якщо людина в Україні, то PROBONO.HELP допомагає знайти інформацію та сконтактувати з ініціативами, які займаються:
* евакуацією в межах та за межі України;
* психологічною допомогою та консультацією;
* медичною допомогою та консультацією;
* юридичною допомогою;
* іншою допомогою.
PROBONO.HELP допомагає людям, які виїхали за межі України знайти інформацію про ініціативи та фонди допомоги з питань:
* транспорту;
* житла;
* їжі та речей першої необхідності (одяг, засоби гігієни);
* медичної допомоги;
* психологічної допомоги.
Як з нами зв’язатися:
гаряча лінія: +38 044 300 28 48 (безоплатно)
Сайт: https://ua.probono.help/
Телеграм-бот: https://t.me/EvromaidanSOS_bot
https://t.me/ukraine_2022_help_bot
Viber-bot: http://tinyurl.com/2p8pna8j
Будемо вдячні, якщо Ви поширюватимете інформацію щодо контакт-центру на своїх ресурсах, а також ми направлятимемо наших клієнтів до вас.