31.07.2024

«Цінність людського капіталу». Олександра Романцова на конференції про диджиталізацію від Міністерства соціальної політики України

12 липня відбулася конференція «Social Digital Mid-year Success Review» від Міністерства соціальної політики України. Установа представила свої досягнення за ці перші пів року, а також спільно з партнерами обговорила цілі на майбутнє. Регіональні представники Міністерства соціальної політики, які займаються диджиталізацією сервісів по всій Україні, говорили про те, як забезпечити доступ до соціальних послуг для тих українців, які вимушені були переїхати за кордон або різко змінити адресу. Також однією зі спікерок події стала виконавча директорка Центру громадянських свобод Олександра Романцова, яка провела лекцію на тему «Соціальний капітал як ключ до стійкості: український досвід у часи війни».

Спікерами події також стали представники Фонду Східна Європа, Програми EGAP, банку Credit Agricole, ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Мінсоцполітики України», а також міністерка Соцполітики Оксана Жолнович і Костянтин Кошеленко з CDTO Мінсоцу. Серед запрошених гостей були представники уряду, громадянського суспільства та бізнесу, зокрема Мінцифри, Міністерства охорони здоров’я, Київської міської ради, ​​НАБУ, UNDP in Ukraine, Академії електронного управління (Естонія), Prozorro.Sale, UNFPA, Lenovo Ukraine, Cisco Systems, UNICEF, Vodafone Україна, Mastercard Ukraine тощо. 

В межах заходу обговорили важливі та актуальні для нашої країни теми, як-от роль соціального капіталу для розвитку держави, цінність згуртованості громадянського суспільства, пошук мотивації та збереження єдності команди на шляху до змін у нестабільний час, відповідальність за рішення як ключовий фундамент для початку будь-яких змін чи реформ та важливість лідерства.

Олександра розповідала про важливість соціальних послуг під час війни з фокусом на цінність людського капіталу і те, як якість соціальних послуг може допомогти мінімізувати демографічну кризу. Яким чином через диджиталізацію можна забезпечити захист прав і повагу до їхньої реалізації для різних верст населення.

«Диджиталізація соціальних послуг від держави — це те, що допомагає, наприклад, вразливим групам бути залученими в реалізацію їхніх прав, забезпечувати доступ до них. Так люди з інвалідністю можуть самостійно працювати в державних сервісах, якщо послуги продумані таким чином, щоб, наприклад, людина з вадами зори могла онлайн самостійно їх опанувати.

І це гостре питання для всього суспільства, — особливо для тієї частини українців, які змушені були виїхати за кордон, але хочуть залишатися в контакті з Україною. Проте і до того це була велика задача — забезпечити самостійний доступ до соціальних послуг абсолютно всім верствам населення. Диджиталізація розв’язує цю проблему. Але, звичайно, маємо не забувати про людей, які за віком або за станом здоров’я не зможуть опанувати онлайн. Для них мають бути придумані комфортні сервіси з елементами диджиталізації, але які супроводжуються живими людьми», — зазначає пані Олександра.

Назад
Попередня Наступна
buttons