15.05.2024

«Символізм своєї діяльності ми бачимо в образі маяка, який є орієнтиром, опорою та часто порятунком». Редизайн Центру громадянських свобод

В українській правозахисній організації та лауреатів Нобелівської премії миру 2022 Центрі громадянських свобод стався редизайн. Змінили логотип, шрифт, колірну гамму, проте назва, цінності та мета залишаються тими ж. Як і незмінний символ проєкту — маяк, який своїм світлом розганяє темряву. 

В організації зазначають, що основне в роботі Центру — просування правозахисних ідеї в Україні та світі. А за майже два десятиліття роботи проєкт виріс і тепер займається багатокомпонентною роботою, яке включає адвокацію на національному та міжнародному рівнях, документування воєнних злочинів, боротьбу за притягнення винних до відповідальності, навчання стандартів прав людини тощо. 

Об’єднує всі ці напрямки бажання допомогти, скерувати та стати світлом у темряві. Чому відповідає незмінний символ проєкту — маяк, а саме його фара, яка є орієнтиром, опорою та часто порятунком. Саме він своїм світлом розганяє темряву та дає тим, хто загубився, надію і вказує шлях.  Цей символ можна було побачити в минулому логотипі організації, так само він знайшов місце і в новому дизайні. 

Центрі громадянських свобод наголошує — це саме редизайн, а не ребрендинг, адже сама суть бренду не змінилася, як й ідея, яка лежить в його айдентиці. Але щоб зовнішнє відповідало внутрішньому, а цифровий вигляд організації відображав бачення його командою та іншими людьми, відбулися деякі зміни. 

Зокрема, тепер у Центру громадянських свобод новий логотип — чіткі геометричні форми, вписані одна в одну, — просто і зрозуміло. У цьому і є певна сила та глибина. У логотипі використовується так само зрозумілий та читабельний шрифт Work, який розробив український дизайнер Іван Цанко-Хлібович. Головним кольором залишили глибокий синій, а чорний та білий кольори в комбінації з ним тільки підсилюють та підкреслюють насиченість. 

«Ми впевнені в тому, що робимо, для цього нам не потрібно вигадувати щось нове. Проте нам необхідно, щоб нас чули. Важливо, щоб люди, які потрапили в шторм, бачили це світло маяка і змогли дістатися до своєї мети», — зазначають в організації. 

А от назва залишилася незмінною, адже нині це не просто набір слів, а бренд, який знаний не тільки в Україні, а й по всьому світу.

Автор редизайну: Антон Колотило

Дізнатися більше можна за покликанням.

Назад
Попередня Наступна
buttons