Цінності — це не просто слова. Олександра Матвійчук стала спікеркою BRAND UKRAINE International Conference 2025

18 вересня відбулася щорічна BRAND UKRAINE International Conference 2025 — про глобальний імідж та репутацію України. А в межах панельної дискусії «Values-Driven Country Brand as National Security Instrument», присвяченій взаємозв’язку між наративами, правами людини, національними інтересами та глобальним позиціонуванням держави у воєнний час, виступила голова Центру громадянських свобод Олександра Матвійчук.
Цьогорічна конференція досліджувала, як цінності стають стратегічним активом країни та інструментом національної безпеки в часи безпрецедентних геополітичних викликів. Участь у ній брали спеціалісти, які працюють з брендингом у дипломатії, урядуванні, міжнародному бізнесі, комунікаціях тощо. А головну промову події щодо того, що означає мати бренд країни як щит, коли стоїш на передовій світової боротьби за свободу та правду, оголошував український письменник, поет і громадський діяч Сергій Жадан.
Пані Олександра Матвійчук брала участь в основній панельній дискусії. Вона базувалася на тому, як імідж може стати інструментом як м’якої, так і жорсткої сили, особливо в часи екзистенційної загрози. А також чому лідерство, кероване цінностями, має значення на світовій арені — зараз як ніколи раніше. Разом з правозахисницею дискутували та говорили про важливе: директорка з просування країн у Enterprise Estonia Ката Варблане, керівниця відділу комунікацій у Представництві НАТО в Україні Вінета Кляйн і комунікаційний директор у Міністерстві оборони Великої Британії Саймон Енрайд.
Під час виступу Олександра Матвійчук пояснила, чому цінності мають значення в національних комунікаціях. Цінності — це не просто слова. Вони мають бути концептуалізовані суспільством, втілені в поведінці та вбудовані в щоденне життя, щоб бути видимими для світу. На запитання, українці називають свободу своєю найвищою цінністю. Але, як сказала Матвійчук, свобода не здобувається раз і назавжди. Саме рішучість діяти визначає майбутнє.